خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام قالب صحیفه
خانه / آب / سختی گیر رزینی فلزی طرح frp با رزین پرولایت
سختی گیر طرح Frp
سختی گیر طرح Frp

سختی گیر رزینی فلزی طرح frp با رزین پرولایت

سختی گیر طرح frp چیست

سختی گیر های رزینی عموما در دو نوع سختی گیر فلزی  و سختی گیر frp عرضه می گردند که سختی گیر Frp به صورت دمونتاژ می باشد و تنها یک دریچه یا گلویی دارد که به شیر نیمه اتوماتیک یا اتوماتیک متصل می باشد.

سختی گیر رزینی فلزی

سختی گیر های رزین از نوع فلزی عموما به یک صورت تولید می شود که دارای فلنچ  و دریچه بازدید و دریچه آدم رو می باشند و از ظرفیت ۳۰ هزار گرین تا دو میلیون و پانصد هزار گرین قابل ساخت است که برای ظرفیت های بیشتر از سختی گیر رزینی دوبل استفاده می شود.

معمولا برای اینکه در صنایع و  ساختمان ها همیشه آب سختی گیری شده موجود باشد از سختی گیر رزینی دوبل استفاده می شود که هنگام شستشوی و احیا یکی از دستگاه ها سختی گیر دیگر در حال کار است و سختی گیر احیا شده بعد از اتمام شستشو در حالت رزرو قرار می گیرد.

در این صورت عمر رزین های موجود در دستگاه نیز بیشتر خواهد شد. و همیشه آب نرم تولید شده موجود خواهد بود.

سختی گیر فلزی طرح frp

شرکت زادآب اخیرا دست به تولید سختی گیر های از نوع فلزی در طرح سختی گیر های Frp زده است که در نوع خود بی نظیر است و برای برخی از صنایع که محدودیت جا دارند و از شکستگی سختی گیر های frp نیز شکایت دارند این نوع پیشنهاد می گردد.

سختی گیر های طرح frp نیز همانند سختی گیر فلزی دارای ابعاد استاندارد و طراحی و محاسبه طبق استاندارد ASME صورت می پذیرد.

رزین سختی گیری

در سختی گیر های طرح frp همانند سایر سختی گیر ها از رزین استفاده می شود که در صورت استفاده برای مصارف صنایع غذایی از رزین پرولایت فود گرید استفاده می شود.

بهترین رزین مورد استفاده در دستگاه سختی گیر رزینی، رزین پرولایت انگلیسی با دو سال گارانتی می باشد که در انبار شرکت زادآب موجود می باشد.

۵۵۲۵۶۴۱۲

برای کسب اطلاعات در مورد سختی گیر رزینی طرح frp با کارشناسان شرکت زادآب تماس حاصل فرمایید.

درباره ی beducationir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *